רשומות

קישור 1 קישור 2

מפות לדוגמא משלושת התחרויות

תחרות 3- שליחים והיום אחרון

היממה האחרונה שלנו הייתה אינטנסיבית במיוחד. חזרנו מהבנקט לתדריך לקראת השליחים והלכנו לישון. קמנו מוקדם, ארוחת בוקר ולדרך. השליחים התקיימו באותו שטח של הלונג, כאשר הכינוס עבר את ההתאמות המתאימות. היו לנו שתי שלישיות- ב-M16 יסעור, סלע ואלון, ב-M18 עילם, עומר ואמיר . בר ויוגב בחרו לזנק רגיל עם מספרי 1 ולא לחבור לשלישיות מעורבות. מכיוון שראיתי שזף סיכם את התוצאות היטב בפורום 7 מרגישה צורך לעשות זאת גם. בסה"כ הבנים הצעירים הגיעו לתוצאות טובות וצמודות מאוד והבנים הבוגרים הגיעו לתוצאות יפות. החבר'ה חוו את המסלול כקל ניווטית ביחס לאתמול אך קשה פיסית- טיפוס ועבירות נמוכה.  בסוף התחרות התקיים טקס הסיום וחזרנו ל"מלונה" (: האחרי המקלחות יצאנו לסיבוב בעיר- פיצה, דקלתון ושות'. הבנים אפילו המשיכו לבריכה. יצאנו בחצות לשדה התעופה בבודפשט ונמרחנו קצת על הרצפה על התחילו את הצ'ק אין. עשינו שיחת סיכום קצרה ועלינו למטוס.  ההודעה הזו נשלחת כבר מהארץ, אחרי שהתפזרנו, כל אחד לכיוונו ובייתו.

סיכום יום שבת

הכל התחיל ב6 וחצי בבוקר כשעודד העיר אותנו בבוקר וביקש סווצרטים.. בבוקר... מוקדם... לאחר מכן לא חזרנו לישון. נסענו לקוורנטין כל אחד בהסעה נפרדת לפי הזמן שלו. את החימום נאלצנו לעשות בגשם שוטף שנמשך גם לתוך הניווט עד הצהריים. היום התחרינו במרחק הארוך, השטח לא היה טכני במיוחד אבל היה תלול מאוד מאוד מאוד (7% עלייה) ובגלל הגשם היער היה רטוב ובוצי. לחלקנו הלך יותר טוב ולאחרים פחות אבל כולם נתנו את הכל ונפלו על קו הסיום (לא כמטאפורה...). השיא של היום היה כשאחד מחברי הנבחרת (הפרטים שמורים במערכת) טעה בבחירת הציר וטיפס לפסגה של אחת הגבעות. הוא מצא את עצמו רץ ביער נמוך וצפוף. לפתע נגלה לפניו גוש שחור, בתחילה הנער התמים חשב שזהו חזיר בר (כפי שנפוץ בישראל) אך לאחר רגעים ספורין הוא עמד על טעותו... זה היה דוב שחור. האשר עיניהם נפגשו נפלטה מגרונו צרחה עזה, למזלו הדב נבהל לפחות כמו ופתח בריצה ממנו והלאה. לאחר המפגש המפתיע ברכיו של הנער רעדו מפחד אבל הוא אזר אומץ, השלים את הניווט ואף סיים בתוצאה טובה (ואולי ריצתו המהירה תעמוד לזכותו של אותו דב אומלל...) בשעות הצהריים כששהינו בשטח הסיום השמיים התבהרו ונה

תחרות 2 - ארוך

תמונה
יום ארוך באליפות אירופה לנוער... מסלול ארוך ביער. אמנם המרחקים שידענו מראש של המסלולים לא היו ארוכים יחסית אבל בשילוב מזג האוויר והעליות הקשות גרמו למסלול הארוך להיות באמת מסלול ארוך... את הבוקר קיבלו עם גשם מהרגע שקמנו עד בערך לאמצע הבוקר, כולם רצו בגשם גם באיזור החימום וגם במהלך הניווט. השמש יצאה רק לקראת סוף התחרות. איזור כינוס מרשים ונוף מדהים לגבעות מיוערות ושטח פתוח ולג סיום קשה בעליה. לכולם היה קשה ורטוב ובוצי וארוך אבל כולם עמדו בהצלחה במסלול. היחידה שהמזל לא שיחק לצידה היתה בר שנפלה על המפה וחור שנוצר בפלסטיק של המפה הכניס מים וגרם לחצי המפה להפוך לעיסת נייר שאי אפשר היה לראות את המסלול ובעקבות זה בר לצערה היתה צריכה לחתוך לסיום... המסלולים לכולם היו קשים פיזית יותר מאשר ניווטית וכל ההכנות והאימונים במהלך כל תקופת ההכנה לקראת האליפות הוכיחו את עצמם. רק חסר עוד שיפור רציני של כושר. בהמשך היום מנוחה ובערב מפגש/מסיבה עם כל הנבחרות. מחר שליחים! כתב: עודד